« 秋田に行ってきましたっ! | Main | 黒糖プリン »

December 07, 2013

のむ和スイーツ

こん○○は!ようこちゃんですっ!
お買い物に行ったスーパーで、こんなのを発見。

201312nomu
「のむ和スイーツ」。パッケージには、「栗ようかん」の文字がありました。チュルッと飲んでみると、確かに栗ようかん(^^;)。でも、栗ようかんは普通の栗ようかんがいいかな。

|

« 秋田に行ってきましたっ! | Main | 黒糖プリン »

グルメ・クッキング」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/58710176

Listed below are links to weblogs that reference のむ和スイーツ:

« 秋田に行ってきましたっ! | Main | 黒糖プリン »