« 今日の大盛り(伊豆家@沼津) | Main | 最近読んだ本 »

November 27, 2013

ソウルに行ってきましたっ!

こん○○は!ようこちゃんですっ!
先日、友人Oとサクッっとソウルに行ってきましたっ。

201311k
寝る間も惜しんで動きましたが、時間が全然足りませんでした・・・。またまただいちゃんを置いていってしまったけど、次は一緒に行きたいな。

|

« 今日の大盛り(伊豆家@沼津) | Main | 最近読んだ本 »

旅行・地域」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/58650241

Listed below are links to weblogs that reference ソウルに行ってきましたっ!:

« 今日の大盛り(伊豆家@沼津) | Main | 最近読んだ本 »