« 剃りました(^^;) | Main | ROTOR 3D CRANKS + Q-RINGS インプレッション »

June 14, 2013

Keep On Kovers

今更ぼくが書かなくても、「Speedplay」を使っている人にはおなじみの「Keep On Kovers」、ぼくも使ってみることにしました。

201306bike07
この黒いのを、
201306bike08
パコッとクリートにくっつけます。
これ、とーっても便利。これまではクリート全体を覆うカバーを使ってましたが、付けたり外したりが面倒でした。でも、これならカバーをしたままペダルに固定できるんですね。ほんと便利。もっと早く使うんだった。

|

« 剃りました(^^;) | Main | ROTOR 3D CRANKS + Q-RINGS インプレッション »

スポーツ」カテゴリの記事

趣味」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/57585490

Listed below are links to weblogs that reference Keep On Kovers:

« 剃りました(^^;) | Main | ROTOR 3D CRANKS + Q-RINGS インプレッション »