« ぼくの知らない世界があった | Main | 今日のお山 »

February 09, 2013

お世辞でもうれしい

ぼく、昔から老けて見られてたんだよね。まあ、最近は年相応になってきたけれど。

201302omron
我家の体脂肪計、今日、うれしい表示をしてくれました。
体年齢、「28才」!!
いいんじゃない、お世辞でもうれしいです(^^)。

|

« ぼくの知らない世界があった | Main | 今日のお山 »

日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/56728766

Listed below are links to weblogs that reference お世辞でもうれしい:

« ぼくの知らない世界があった | Main | 今日のお山 »