« 上野駅は変わりましたね その2 | Main | イチヂクのタルト »

September 15, 2011

東照宮

久しぶりにここまで来ました。東照宮の参道です。すぐ下の神橋までは、しょっちゅう来てるんですけどね。

201109bike02
ようこちゃんと最後に来たのはいつだっけ?この先の売店で、天然氷のカキ氷が食べれるんだよね。

|

« 上野駅は変わりましたね その2 | Main | イチヂクのタルト »

スポーツ」カテゴリの記事

趣味」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/52702985

Listed below are links to weblogs that reference 東照宮:

« 上野駅は変わりましたね その2 | Main | イチヂクのタルト »