« Please look at the left side | Main | Lycoris radiata »

September 18, 2008

Kantoh college football league division 2

ぼくの一番好きなスポーツ、それはアメリカンフットボールです。当ブログでも、過去に何度か取り上げましたが、9月からは、アメフトの季節なんです。先日、贔屓のチームが今シーズンの第1節を迎えたので、応援に行ってきました。

0809af1
白のジャージが、ぼくの贔屓チーム。ですが、今季の1試合目で緊張したのか、ミスが目立ちました(相手チームもミスが多かったけど)。写真のプレー、#20が、走るところが無くなっちゃってます・・・。終止、こんな感じでいいところ無し。残念ながら、完封負けでした。次節に期待。ガンバレ!!

|

« Please look at the left side | Main | Lycoris radiata »

スポーツ」カテゴリの記事

趣味」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/91555/42517788

Listed below are links to weblogs that reference Kantoh college football league division 2:

« Please look at the left side | Main | Lycoris radiata »